چک کردن ایمیل از طریق برنامه Outlook و بر روی کامپیوتر

برنامه ( آت لوک ) برنامه خوبی برای چک کردن ایمیل استکه در ویندوز شما وجود دارد و نیاز به نصب یا تهیه آن نیست با برنامه آتلوک شما برای دیدن ایمیل های قبلی خود نیاز به اتصال به اینترنت نداریدزیرا این برنامه ایمیل ها را در روی کامپیوتر شما ذخیره می کند ، البته باآتلوك نمیتوان اكونت ایمیل های رایگان یاهو یا جی میل را مدیریت كرد وباید فقط از سایت آنها ایمیل هایتان را چك كنید ، البته دقت كنید كه اینموضوع را اشتباه برداشت نكنید ، با آت لوك نمیتوان اكونت ایمیل یاهو یا جیمیل را استفاده كرد نه اینكه از یاهو و جی میل ایمیل دریافت كرد یا برایآنها ایمیل ارسال كرد ، این دو موضوع دو چیز متفاوت است ... همچنین با اینبرنامه شما میتوانید چندین ایمیل را بدون اتصال به اینترنت نوشته و ارسالکنید که البته این ارسال در روی کامپیوتر شما ذخیره شده و هنگامی که بهاینترنت وصل شوید برای گیرنده ارسال خواهد شد .



ادامه مطلب...
ارسال توسط حسين صافي

آموزش ارسال ایمیل گروهی از طریق جیمیل

یکی از روشهای ارسال ایمیل گروهی ساختن گروه در جیمیل و یاهو می باشد.
ساختن گروه های جیمیل و یاهوشباهت های زیادی به همدیگر دارد ولی اضافه نمودن اعضا در گروه یاهو بسیارمشکل می باشد ولی در جیمیل می توان اینکار را ساده تر انجام داد. در ادامهنحوه ساختن و ارسال ایمیل از طریق گروه جیمیل به صورت تصویری آموزش دادهشده است.
ارسال ایمیل از طریق گروه های جیمیل بهترین روش در حال حاضرمی باشد که علاوه بر رایگان بودن امکان ارسال گسترده در چند ثانیه برایتمامی اعضای گروههای جیمیل را امکانپذیر می نماید.

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط حسين صافي

ترفندی برای افزایش بازدید وبلاگ از طریق جستجو
 سلام
 شما برای این کار فقط کافی است از نوشته های زیر در مطالب و موضوعات وبلاگ خوداستفاده کنید. این کار بازدید شما را از طریق جستجو بخصوص سایت گوگل و سایت یاهو وسایت ام اس ان افزایش می یابد



ادامه مطلب...
ارسال توسط حسين صافي

راهنمای ساخت ایمیل در مای وی My Way-0

 

راهنمای ساخت email

 

   اکثر شما دوستان عزیز دارای پست الکتونیکی یا همان email باشید.معمولاً اکثر افراد برای ساختن email از سایتهای پورتال yahoo یا hotmailاستفاده می کنند. ولی این سایتها در ازای فضایی که در اختیار شما قرار میدهند روی صفحات email شما تبلیغات می کنند. مثلا یاهو از email های شما راچک می کند و با توجه به موضوع email های شما برای شما تبلیغات می کند وسرویس hotmail هم برای خطوط ایران کمی کند است یعنی بدلیل استفاده ازگرافیکهای گسترده هر چند حجم آنها کم است اما باز هم برای یک خط dial upسرعت پایین زمان نسبتاً زیادی برای باز کردن یک صفحه صرف می شود. برای حلاین مشکل ما به شما یک سایت جدید معرفی می کنیم که می توانید بوسیله آنemail شخصی خود را بسازید. و برای باز کردن صفحات email خود در این سایتپورتال زمان زیادی احتیاج ندارید. و وقت شما کمتر در اینترنت تلف می شود.

 

 

 

   این سایت پورتال که همانند یاهو خدمات زیادی ارائه می دهد myway نام دارد.



ادامه مطلب...
ارسال توسط حسين صافي

ترفند بالا بردن آمار سایت به طور باور نكردنی

با سلام

کدی که امروز به شمامعرفی می کنیم با احتمال بسیار زیاد، مورد نیاز سایت یا وبلاگ شما است.مگر آن که مایل نباشید موتور های جستجو سایت یا وبلاگ شما راشناسایی کنند که بعید می دانم این طور باشد! این کد یک سری کلمات کلیدی را برای صفحهی شما تعریف می کند که در صورتی که چنین کلماتی در موتور جستجوهای مختلف مثل گوگلجستجو شوند، سایت یا وبلاگ شما جزء نتایج خواهد بود. حال با افزایش رتبه یخود را در این جستجو گر ها می توانید بازدید خود را افزایش دهید


ادامه مطلب...
ارسال توسط حسين صافي

برای ساخت اکانت بامشخصات خارجی ولی دقیق میتونید از این مطلب استفاده کنید

مثلا:

اگر هنوز مجبورید حساب ایگولد داشته باشید و می خواهید یک حساب جدید ایجاد کنید، موارد زیر را در نظربگیرید: 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط حسين صافي

کلیدهای میانبر وترفند هايي كاربردي درGMail

 

کلید  C: ایجاد Compose. در صورتی که کلید Shift+C را بزنید، پنجره‌ی Compose در پنجره‌ای جدید باز می‌شود.

 

کلید / : جستجو در ایمیل. در جعبه‌ی جستجو با نوشتن کلمه‌ای که می‌خواهید جستجو کنید.

 

کلید K : رفتن به قسمت Conversation جدید.

 

کلید J : رفتن به قسمت Conversation قدیم.



ادامه مطلب...
ارسال توسط حسين صافي


 

شغل اينترنتي - با RM5 شما هم صاحب يك شغل آنلاين شويد!!

http://www.barnamehshop.com/pics/36800_1310499182.jpg


http://www.barnamehshop.com/images/kharid_t1.gif

قيمت:   10,200 تومان


لطفا براي توضيحات بيشتر به ادامه مطلب برويد

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط حسين صافي
آخرین مطالب